Haberler

İBB ile vatandaş arasında whatsapp ve webchat ile etkin iletişim16 Ocak 2017 Pazartesi
İBB ile vatandaş arasında whatsapp ve webchat ile etkin iletişim

Vatandaş memnuniyetini ilke edinen İstanbul Büyükşehir Belediyesi sosyal medya ağlarını geliştirerek vatandaşa etkin, çözüm odaklı yaklaşımıyla 2016 yılı boyunca önemli uygulamaları da hayata geçirdi. WhatsApp (0 5521530034), WebChat (Beyazmasa.ibb.gov.tr) gibi yeni iletişim kanalları ile birlikte 7/24 belediyecilik hizmeti sunan deneyimli ekip ulusal ve uluslar arası düzeyde de model oluyor.

İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü, sosyal medya ağlarından Facebook, Twitter, WhatsApp, Instagram, WebChat ile 7/24 vatandaşa temas ediyor. İBB Sosyal Medya hesapları aracılığı ile İstanbul ve İstanbullunun sorunları hızlı ve çözüm odaklı yenilikçi yaklaşımlar sergileniyor. Sadece Twitter ve Facebook hesaplarında 2015 yılında 150 bin dolayında olan takipçi sayısı aynı mecralarda 2016 yılında 170 bini aştı.

Tüm iletişim kanalları ile vatandaşların talep ve önerilerini alarak hizmet vermeye devam eden İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nün resmi sosyal medya hesaplarının tamamında başlangıçtan bu yana rekor olarak ifade edilen 44 milyona yakın görüntüleme gerçekleştirildi. 2016 yılında kaydedilen başvurular incelendiğinde yaklaşık 120 bin çözümün anlık olarak sunulduğu ve bilgilendirme yapıldığı da ortaya çıkıyor. Beyazmasa başvuruları içerisinde sosyal medyanın payı 2016 yılında %12 olarak açıklanırken, pozitif imaj doğrultusunda 2017'de bu oranın %22'lere ulaşabileceği öngörülüyor.

WhatsApp ve WebChat İle Anında İletişim…

Mesajlaşma uygulaması olarak hayatı kolaylaştıran WhatsApp ve WebChat Sosyal Medya ekibinin 7/24 hizmete odaklı deneyimli çalışanları ile İstanbul konulu tüm başvurularda anında iletişim konforu sağlayarak İstanbulluları sevindirdi. Belediyecilik faaliyetlerinin kişiye özel hali olarak büyük ilgi gören uygulamalar dünyada kayıtlı kullanıcı sayısı en yüksek olan hizmetler arasında gösteriliyor. Büyükşehir hizmet çeşitliliği ve yüreklere dokunan olumlu iletişime profesyonel Sosyal Medya ekibi aracılığıyla ulaşan İstanbullular anında yanıt almanın farkındalığını WhatsApp ve WebChat iletişim hizmetleri ile de yaşayabiliyor.

Vatandaşla iletişimi arttırarak belediye hizmetlerine ayna olan İstanbul Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü, sosyal mecra ve teknolojik alanda etkin iletişimi sağlayıp, kurumsal imajın gücüne model oluşturuyor. Her alanda vatandaşa yakın olma yönünde alt yapı oluşturan Halkla İlişkiler Müdürlüğü 2017 yılında da Sosyal Medya açısından internetin sınırsız imkânlarını en yenilikçi yönüyle değerlendirmeyi hedefliyor.

İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü Sosyal Medya Hesapları

Başvuru hesapları: ibbBeyazmasa Twitter, ibbBeyazmasa Facebook

Başvuru ve hizmet duyuru hesapları: ibbPR Twitter

ibbpr İnstagram

WhatsApp: 0552 153 00 34

WebChat: Beyazmasa.ibb.gov.tr

İBB ile vatandaş arasında whatsapp ve webchat ile etkin iletişim - Haberler - İstanbul İtfaiyesi