İstasyon Ziyareti

İstasyon Ziyareti

Vatandaş, kurum ve kuruluş personelinin itfaiye hizmet binalarında, itfaiye hizmetleri ile afet ve acil durum müdahale faaliyetlerine yönelik tanıtım, bilgilendirme ve bilinçlendirme faaliyetlerinin yerine getirilmesi

İstasyon Ziyareti Başvuru Adımları;

1. Yazışma ya da bilgi edinme mevzuatında tanımlanan biçim unsurlarının yanı sıra, talep edilen hizmetin amaç, kapsam, içerik, katılımcı sayısı ve tarihini içerir başvuru dokümanıyla başvuru işlemini gerçekleştiriniz.
2. Başvuru işlemini, elden evrak teslimi şeklinde yapabileceğiniz gibi kuruma ait e-posta, telefon veya fax gibi farklı iletişim kanallarını kullanarak gerçekleştirebilirsiniz.  
3. Bu iş için gerekli İtfaiye Hizmet Birimlerimize ait iletişim bilgilerine, “Bize Ulaşın (http://itfaiye.ibb.gov.tr/tr/bize-ulasin.html)” ve “Ana Sayfa/Hakkımızda/İstasyonlarımız (http://itfaiye.ibb.gov.tr/tr/istasyonlarimiz.html )” sekmesinden erişebilirsiniz.
4. Başvurunun alınmasını ve yönlendirilmesini müteakip faaliyeti gerçekleştirecek olan itfaiye hizmet birimimiz tarafından, başvuru dokümanında belirttiğiniz iletişim kanalları üzerinden faaliyet planlaması için tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.
5. Faaliyet planı, beklenti, ihtiyaç ve talep detaylarını görevli ekiplerimizle mutlaka istişare ediniz ve bilgilendirme gerektiren ek ya da başvuru sonrası değişen durumlarla ilgili olarak görevli ekiplerimizi mutlaka bilgilendiriniz.
6. İtfaiye ekibimiz tarafından size bildirilen ve faaliyet kapsamında gerçekleştirmeniz gereken hazırlık faaliyetlerini gerçekleştiriniz.
7. Faaliyetin planlandığı tarihte mücbir sebepler dolayısıyla bir değişiklik olması halinde ilgili taraflar birbiriyle iletişime geçer ve ilgili durumu aktarır.
8. İtfaiye hizmet birimlerinize geldiğinizde iş sağlığı ve güvenliği hususunda yapılacak uyarı, ikaz ve tedbirlere riayet ediniz.
9. İstasyon ziyareti faaliyetlerinde, itfaiye hizmet birimlerimizin itfai olaylara müdahalede olması, hizmet binasının imkanları, başvuru sayısı ve faaliyet etkinliği açısından sınırlamalarla karşılaşılabilir.
10. Hizmetin sunumu esnasında olası itfai olay çıkışları nedeniyle (sorumluluk alanında yangın, kaza, su baskını benzeri itfai olayların vuku bulması gibi) hizmette kesintilerle karşılaşılabilir.

Ziyaret faaliyetiyle ilgili her türden görüş, öneri ve şikâyetleriniz için Alo 153 Çözüm Merkezi Hattını kullanınız.

Başvuru İçin İstenen Belgeler

1. Dilekçe/Yazı
 

Avrupa Yakası İtfaiye Müdürlüğü

Adres: Zeyrek Mahallesi İtfaiye Caddesi No:3-Fatih / İstanbul

Tel: 0212 402 83 10

Fax: 0212 455 43 21

Anadolu Yakası İtfaiye Müdürlüğü

Adres: Aziz Mahmut Hudai Mah. Sümbülzade Sok. No:42 - Üsküdar / İstanbul

Tel: 0216 333 85 10

Fax: 0216 553 72 49