İstanbul İtfaiyesi, gelişen ve değişen hizmet ihtiyaçlarına yönelik vatandaşın beklentilerini karşılamayı, sürekli iyileştirmeyi ve en iyisi olmayı hedefleyerek çıktığı bu yolda, kalite yönetim sistemini uygulayarak kalite ve mükemmellik konusunda büyük adımlar attı.
Bu amaçla; İstanbul İtfaiyesi yönetimi, alınan kararlar doğrultusunda 2006 yılında sistematik olarak kalite çalışmalarına başladı. Bu tarihten itibaren Kalite Yönetim Sistemi çalışmaları etkin ve verimli bir şekilde yürütülerek 07.09.2009 tarihinde ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Sertifikasının alınmasına hak kazandı. 21 Şubat 2019 tarihinde, gelişen ve değişen dünyayı takip etmek adına, kuruluşların güncel ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla yayınlanan ISO 9001:2015’e geçiş yapıldı. Kalite yolculuğumuz, tetkiklerin başarılı sonuçlanmasıyla 14 Mayıs 2022 tarihinden 23 Şubat 2025 tarihine kadar 6. defa olmak üzere yeniden belgelendirildi.
Kalite Politikamız
En iyi itfaiye hizmetini sunma yolunda; üç asrı askın köklü geçmişe sahip, güçlü, onurlu, cesur, özverili ve daima hazır İstanbul’un İtfaiyesi,
- Riskleri gözetmeyi ve yönetmeyi,
- Gelişen teknoloji ve yenilikleri yakından takip ederek bilgi ve birikime dayalı karar almayı,
- Gerekli değişim ve dönüşümleri çeviklikle gerçekleştirmeyi,
- Sürekli iyileştirme ve geliştirmeyi,
- İşbirliği içerisinde ve ekip ruhuyla vazifelerini ifa etmeyi,
Kalite politikası olarak taahhüt eder.
ISO Kalite Belgesi
Broşürler